درمان طبیعی برای بسیاری از بیماران با پروتئینوری CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای بسیاری از بیماران با پروتئینوری CKD

پروتئینوری عظیم می تواند یک علامت شایع در بیماران مبتلا به CKD، به ویژه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک. بیماران پروتئینوری یک بار گسترده نگران نمی توانید کنترل کنید، در اینجا ما در حال حاضر بیماران CKD با درمان طبیعی برای پروتئینوری عظیم.

این درمان طبیعی است روش های درمانی طب چینی نامیده می شود. چقدر او را می دانید؟ امروز، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، حمام درمانی، طب گیاهی چینی خوراکی، دایره درمانی، تنقیه درمانی و سایر درمان های طب چینی معمولا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری مورد استفاده در درمان بیماری های مختلف کلیوی. در اینجا ما تنها در مورد پروتئینوری عظیم ناشی از بدتر شدن عملکرد کلیه بحث، البته، بهترین راه این است که کلیه ها دیگر کار می کنند را به وسیله تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، چگونه این چینی Osmotherapy انجام این؟

پا حمام. در بسیاری از نقاط طب سوزنی اصلی روی پای ما، از جمله طحالی Yongquan است، که بیشتر در رابطه با عملکرد کلیه وجود دارد. ما می توانیم عنصر کافی در بدن خود را تامین و حذف سموم از طریق نقطه طب سوزنی.

حمام دارو. در طول این درمان، ما از گیاهان است که می تواند کمک به بهبود گردش خون و از بین بردن مواد سمی را انتخاب کنید. نشانه های شما، از قبیل فشار خون بالا، یا ضعف یا درد در بدن خواهد شد و پس از درمان رها شوند.

انما درمان. این درمان به طور عمده به کارگردانی به تجمع سموم در دستگاه گوارش، و مشکل خود را اشتها یبوست یا مشکل تا حد زیادی کاهش داد.

طب گیاهی چینی دهان. این دارو مورد استفاده برای این درمان می تواند کمک به محافظت از عملکرد کلیه، و تامین انرژی برای بهبود عملکرد کلیه، در عین حال، فشار خون شما کمک می کند و برای کنترل عفونت.

طب میکرو چینی Osmotherapy. ما را انتخاب کنید گیاهان با توجه به تناسب اندام خود را دقیق و با هم مخلوط به اندازه کافی. سپس پودر از گیاهان در منطقه کلیه خود را فشرده سازی، این عنصر به کلیه توسط امواج الکترومغناطیسی منتقل می شود. انتظار می رود که مواد فعال از طب گیاهی چینی به بازی تعدادی از نقش های در ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی در بدن، ارائه کلیه و مواد مغذی را به ترویج تکثیر ذاتی به تدریج سلول های آسیب دیده عملکرد کلیه بازگرداندن DNA.

پس از عملکرد کلیه، پروتئینوری شدید درمان می شود به طور طبیعی بهبود. علاوه بر این، CKD به طور موثر می تواند به جلوگیری از پیشرفت نارسایی کلیوی. سوالات؟ استقبال یک پیام را به ما بدهید، یا به ما ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com، ما خوشحال به شما کمک بیشتری می باشد.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، بیماری مزمن کلیه، درمان طبیعی، بسیاری از پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: